Träningsmatch Herrar
Lördag den 11/8 bortamatch mot Anderstorp Samling Lillekärr kl:10.45 Matchstart kl.14.00
A-lag Herrar
7 aug 2012
0kommentarer
SLUTSPEL!!
Hej, Nu har vi spelat färdigt gruppspelet. Jag är extremt imponerad över hur mycket bättre ni blir för varje match ni spelar. Riktigt roligt att se! Kärra 3 vinner sin grupp, Kärra 1 kommer tvåa och Kärra 2 kommer 4a efter att ha hamnat i en jättesvår grupp. Samlingstider imorgon... Kärra HF 3 - HK Aranäs samling 16.45 vid Heden 2, matchstart 17.15 (A-1/4) Rödovre HK - Kärra HF 1 samling 16.45 vid Heden 1, matchstart 17.15 (A-1/4) Kärra HF 2 - IK Sävehof 5 samling 17.20 vid Heden 5, matchstart 17.50 (B-1/4) För er som vill så är vi vid aktivitetsparken (lillekärrskolan) 18.00 för att spela brännboll, föräldrarna mot barnen. Vi kommer även ta med en musikspelare för att träna på en rolig uppvärmning tills imorgon. Ta med er en liten matsäck, själv har jag med mig JORDGUBBAR... MUMS!! Nu laddar vi batterierna så ser vi till att vinna imorgon! VI HAR GRYMMA TJEJER! /Kos
F19 (2007-2009)
5 jul 2012
0kommentarer
Partille Cup Torsdag
Kärra 1 samlas 09.10 vid Kviberg 14. Matchstart 09.40 mot Aranäs 1. Kärra 2 samlas 09.45 vid Kviberg 14. Matchstart 10.15 mot Sävehof 3. Kärra 3 samlas 08.35 vid Kviberg 14. Matchstart 09.05 mot Helsingör IF.
F19 (2007-2009)
4 jul 2012
0kommentarer
Uppstart 1:a augusti!
Onsdagen den 1 augusti drar vi igång efter ett härligt sommaruppehåll, som för en del av er glädjande inleds med Partille Cup! (B21, Grupp 4). Viktigt är att vi under uppehållet grundar rejält med fysen och följer de individuella träningsprogrammen, samtidigt som vi laddar de mentala batterierna inför den hungriga jakten på en topplacering. Vi samlas kl 18:00 i populära Skatås den 1/8 - detta gäller samtliga gossar! Lycka till i Partille & ha en gôrgo sommar boys! "De äldre"
A-lag Herrar
4 jul 2012
0kommentarer
Träning inför Partille Cup
På söndag kl 14.00-15.30 tränar vi på Heden (där Partille cup spelas). Vi samlas vid läktarn där is rinkarna ligger till under vintern. Om det är till någon hjälp för er som är osäkra på samlingsplatsen så är det i närheten av bensin macken, röda stugan/cafét. Viktigt att ni som ska spela Partille cup kommer på denna träning då vi ska träna i våra "Partille cup lag". Kan man inte komma eller är osäker på vart vi samlas så ring mig på 0707200241.
F19 (2007-2009)
29 jun 2012
0kommentarer
Laguttagning Partille Cup
Partille Cup 3-7 juli OBS!! LAGEN KAN ÄNDRAS ÄNDA FRAM TILL FÖRSTA MATCHSTART!!! Cheklista >> Lag 1 - Carro/Kos Elin S Hanna D Emelie Nellie Hanna A Erika K Kinza Linnea H Linn Tisdag, 17.15, Fjellhammer IL - Kärra HF 1 (Heden 7) Onsdag, 10.50, Hornbaek IF - Kärra HF 1 (Heden 7) Onsdag, 13.45, Kärra HF 1 - IK Sävehof 5 (Heden 7) Torsdag, 09.40, HK Aranäs 1 - Kärra HF 1 (Kviberg 14) Torsdag, 12.00, Kärra HF 1 - IK Sävehof 2 (Kviberg 14) Lag 2 - Magnus/Kos Emma T Elin B Linnea N Ida B Ella Helin Madelene Felicia P Ellen Tisdag, 17.15, Kärra HF 2 - Lugi HF (Heden 12) Onsdag, 08.30, Kärra HF 2 - Rödovre HK (Heden 10) Onsdag, 11.25, IK Sävehof 6 - Kärra HF 2 (Heden 12) Torsdag, 10.15, Kärra HF 2 - IK Sävehof 3 (Kviberg 14) Torsdag, 12.35, Önnereds HK 1 - Kärra HF 2 (Kviberg 14) Lag 3 - Linda/Kos Kajsa Erika O Linnea B Ida H Jennifer J Jennifer K Emma O Elife Alva-Elise Tisdag, 09.05, IK Sävehof 1 - Kärra HF 3 (Heden 6) Onsdag, 10.50, Kärra HF 3 - Önnereds HK 2 (Heden 12) Onsdag, 13.45, Stranby-Elling IF - Kärra HF 3 (Heden 10) Onsdag, 16.40, Kärra HF 3 - BK Heid (Heden 4) Torsdag, 09.05, Helsingör IF - Kärra HF 3 (Kviberg 14) Torsdag, 11.25, Kärra HF 3 - IK Sävehof 4 (Kviberg 13) Kommer inte 1. Anna Svensson 2. Vilma Asp 3. Maja Henriksson 4. Tilda Otterberg 5. Emilia Larsson Hill
F19 (2007-2009)
19 jun 2012
0kommentarer
Junicupen A-slutspel
Hej, Vilka grymma tjejer!! Alla tre lagen lyckades ta sig till A-slutspel imorgon!! 1/8-dels final 08.40 Kärra HF:Svart - Sävehof:3, plan 9 1/8-dels final 08.40 Kärra HF:Röd - Kropps:3, plan 10 Kvartsfinal 09.20 Kärra HF:Gul - Kropps:4, plan 9 Vi packar våra väskor idag så mycket som det går, imorgon vid 12-tiden ska vi försöka hinna äta lunch och behöver då hjälp av er föräldrar att köra barnen till skolan för att packa det sista samt äta lunch för att hinna tillbaka till en eventuell final kl 14.00. Om det är så att ingen av lagen tar sig till semifinal så kommer vi naturligtvis att skjuta fram det hela så att alla hjälper till med att ta ner tältet och hämta tjejernas saker vid skolan. Vi förutsätter att alla tjejer stannar och hejar på sina kamrater så länge någon av lagen är med och har chans!! Hoppas så många som möjligt kommer med och hejar på våra härliga tjejer!! /De 5 vännerna & Carro
F19 (2007-2009)
16 jun 2012
0kommentarer
Information Junicupen
Hej, På fredag är det dags att åka till Junicupen och spela cup från fredag till söndag. Vi samlas 12.00 utanför Lillekärrshallen för att sedan åka gemensamt iväg i bilar. Man ansvarar själv för att man har skjuts. Första matcherna spelas 16.20 innan dess ska vi ha hunnit äta någonstans på vägen (ta med lunchpengar), vi ska även hinna packa upp all packning i Östrabo 2 där vi ska sova. Det hade varit bra om ni som har bilar med er upp kan fylla bilarna med tjejerna och oss ledare för att köra oss till gräsplanerna vid Gustafsberg. Längre ner på sidan hittar du regler/packlista/lag & matchtider. Saknas någon information så ring Kos 0707200241. Regler/packlista x 100 kr till lunchpengar fredag x 150:- fickpengar + pengar till cuptröja x Inga mobiltelefoner x Bad är endast tillåtet i vuxet sällskap x Låt tjejerna själva ta ansvar för väskor, vattenflaskor osv x Godis äter vi vid hårdförläggningen efter alla matcher är spelade x Sovsäck x Enkel luftmadrass x Kudde x Underkläder x Hygienartiklar (ex. Tandborste, deo, duschtvål) x Badkläder x Handduk x2 x Regnkläder x Pyjamas x Gul matchtröja, svarta shorts x Svart träningströja x Solskyddskräm x Keps x Pump x Extra matchstrumpor x Träningskor/Fotbollsskor x Vattenflaska x Tofflor mellan matcherna x Extra T-shirts (efter matcher) x Träningsoverall x Matchväska x Kläder efter väder x OBS! Namna kläder Lag Svart Emelie Hanna A Linnea N Hanna D Felicia Elin B Ella Emma T Ellen Linnea B Fredag, 17.40 Kärra Svart - Sävehof 1 - Bana 9 Lördag, 09.20 Kropps 2 - Kärra Svart - Bana 9 Lördag, 11.20 Kärra Svart - Borås HK 84 - Bana 10 Lördag, 14.00 Sävehof 4 - Kärra Svart - Bana 10 Lag Gul Ida B Erika O Ida H Nellie Madde Anna Elife Tilda Vilma Fredag, 16.20 Kärra Gul - Sävehof 3 - Bana 7 Fredag, 18.20 Kropps 3 - Kärra Gul - Bana 7 Lördag, 10.00 Alingsås HK - Kärra Gul- Bana 8 Lördag, 14.40 Kärra Gul - HK Brätte 1 - Bana 7 Lag Röd Erika K Elin S Jennifer J Lisa Anja Kajsa Maja Jennifer K Emma O Helin Fredag, 16.20 Kropps 1 - Kärra Röd - Bana 10 Lördag, 10.00 Kärra Röd - Kävlinge HK - Bana 9 Lördag, 12.00 Kärra Röd - Sävehof 5 - Bana 9 Lördag, 14.40 Sävehof 2 - Kärra Röd - Bana 9 /Ledarna
F19 (2007-2009)
13 jun 2012
0kommentarer
Juni-Cupen
Nu närmar sig Juni-Cupen, så vi samlas vid Lillekärr hallen kl 1200 för att åka tillsammans upp. Ge tjejerna lunchpengar så vi kan äta lunch tillsammans på vägen upp (var vi skall äta kommer vi att informera om senare). Vi åker till skolan (Vilken skola återkommer vi om) som vi skall sova i, och där packar upp våra saker. /Ledarna
F19 (2007-2009)
11 jun 2012
0kommentarer
Ingen Träning 12 Juni
Det är ingen träning 12 Juni. Så nästa gång vi ses är på fredag när vi åker upp till Uddevalla, mer info om tiden kommer senare. / Ledarna
F19 (2007-2009)
9 jun 2012
0kommentarer
Visa fler nyheter