Norden Cup - några tider kvar att fylla!
Hej! Vi har några tider kvar att ta hand om för Norden Cup. Eftersom vi hade många tider, behöver alla ta ansvar för varsin tid. Vi har inga "reserver". Säg till vilken av de återstående tiderna du tar ansvar för. Först till kvarn! För de tider som återstår måndag kväll (19 nov), behöver jag sätta upp ett av de namn som ännu inte tagit en tid. Genom att ställa upp bidrager du till klubben, laget och din dotters träning :)! Tack på förhand! /Ulrica
F19 (2007-2009)
18 nov 2012
0kommentarer
3 matcher på lördag!
Match: Kärra HF 2 - Önnereds HK grön Plats: Lillekärrshallen Matchstart: 13.10 Samling: 12.30 i Lillekärrshallen Målvakter: Kajsa, Elin S Spelare: Ella, Emelie, Jennifer J, Hanna A, Nellie, Anna, Erika K, Madde, Maja ------------------------------------------------------- Match: Kärra HF - Kungälvs HK Plats: Lillekärrshallen Matchstart: 14.00 Samling: 13.20 i Lillekärrshallen Målvakter: Erika O, Kajsa Spelare: Matilda, Ida B, Helin, Ellen, Jennifer K, Elife, Lisa, Anja, Linnea B, Vilma ------------------------------------------------------- Match: Kärra HF 3 - Alingsås 2 Plats: Lillekärrshallen Matchstart: 15.40 Samling: 15.00 i Lillekärrshallen Målvakter: Elin S, Erika O Spelare: Alva-Elise, Linnea N, Emma T, Linnea H, Emma O, Elin B, Hanna D, Ellen, Ida H ------------------------------------------------------- /Kos
F19 (2007-2009)
14 nov 2012
0kommentarer
Referat: Rosendals IK - Kärra HF
Div 2V 121113: Rosendals IK-Kärra HF 21-28 (8-14) Rosendals IK: Tobias Johnsson 6, Emil Svendsen 4, Emil Karlsson 3, Max Byström 2, William Ring 2, Markus Norberg 2, Robin Svensson, Robert Mellwinsson Kärra HF: Henrik Åhnbrink 9, Dennis Alkenäs 5, Robert Fasnacht 4, Niklas Stegefäldt 2, Daniel Ukalovic 2, Viktor Ånbrink 2, Filip Klint, Sebastian Mårtensson, Andreas Frans, Patrik Jonasson
A-lag Herrar
14 nov 2012
0kommentarer
Norden Cup Bemanning 27-30/12 först till kvarn att välja tid
Hej! Nu har vi fått F02:s bemanningstider för Norden Cup 27-30 dec 2012. I år är det 10-års jubileum för cupen! Vi skall agera skolpersonal på Katrinelund, Burgården och Munkebäck (7 pass) samt agera bespisningspersonal på Burgården (22 pass). Totalt 29 pass, detta innebär att vi alla behöver hjälpas åt med att ta tider. För er som är med på listan nedan, gå in i Dokument/Norden Cup - Bemanning/Nordens Cup 2012 och titta vilken tid du helst önskar. Först till kvarn på att välja tider! Meddela Ulrica Borchardt via sms på 0706-103299. Bemanning Norden Cup 2012 Elife Elalmis Linnéa Borchardt Jennifer Kristiansson Nellie Andersson Hanna Andersson Alva-Elise Ljungberg Anja Drobac Anna Svensson Elin Berglöf Elin Söderström Ella Larsson Ellen Blackenfelt Emma Olofsson Emma Turja Erica Kanmert Erika Olofsson Felicia Pettersson Helin Fatahi Ida Björklund Ida Hesseläck Jennifer Johansson Linnea Hvit Linnéa Nilsson Lisa Tobiasson Madeléne Eskilsson Maja Henriksson Matilda Antonsson-Hjälmedala Tilda Otterberg Vilma Asp Först till kvarn att välja tider! Tack på förhand, för att du ställer upp :) Hälsningar Ulrica ps. meddela mig önskad tid via sms till 0706-103299. ds.
F19 (2007-2009)
12 nov 2012
0kommentarer
Referat: Kärra HF - HP Alingsås
Kärra hade en växel till-vann mot Alingsås i jämn match Div 2V 121109 Kärra HF-HP Alingsås 23-19 (11-12) Målskyttar: Kärra HF Patrik Jonasson 8(1),Daniel Ukalovic 5(2),Andreas Franz 3,Robert Fasnacht 3, Patrik Nyman 2,Elias Krantz 1,Marcus Mårtensson 1 HP Alingsås Marcus Stegefelt 8,Anton Larsson 3,Jonathan Lennström 2,Erik Östling 2,Victor Carlsson 1,Niklas Josefsson 1,Axel Magnusson 1,Anton Svensson 1 Matchens lirare Patrik Jonasson, Kärra Marcus Stegefelt, Alingsås Publik:201 Utvisningar: Kärra 3x2 min, Alingsås 5x2 min
A-lag Herrar
9 nov 2012
0kommentarer
Skadevi 2012 över för iår!
Hej, Vill tacka alla som var involverade på något sätt när Kärras F02 gjorde sig ett namn i Skadevi cup 2012. Det har pratats positiva saker om oss från ledare, domare och i publiken vilket är extra roligt! Tjejerna spelade fanstastiskt och bjöd upp till kamp i varje match. Under dessa 4 dagar har vi växt som lag något enormt! Vi börjar hittar passningar och löpvägar som man inte trode var möjligt i denna åldern. Jag är mäktad imponerad! Handbollscuper som denna innebär även mycket gemenskap vid sidan av plan också. Det har varit livat med kuddkrig, sånger och bus. Viktigast av allt, tjejerna har varit extremt goa mot varandra! Jag är ingen begåvad författare vilket gör att jag inte kan beskriva med ord hur jäkla bra denna cupen har varit för tjejerna. Stort tack för att vi ledare fått låna era tjejer dessa dagar! A-Silver, A-Semi Statistik Antal lag: 2 Spelade matcher: 15 Gjorda mål: 91 Insläppta mål: 25 Målskillnad: 66+ /Kos
F19 (2007-2009)
8 nov 2012
0kommentarer
Anmälan Taik Blixten 2013
Hej, Skadevi cup är ett avslutat kapitel för denna gången. Som tur var så fortsätter äventyret! Nu är det dags att anmäla sig till Taik Blixten 2013 i Torslanda 4-6 Januari. Kostnad: 150:-/Spelare Sista anmälningsdag: 17 november Anmäl via: Facebook gruppen eller KHF02@hotmail.se Lagkassa: 6230 482 108 118 på SHB Anmälda >> /Ledarna
F19 (2007-2009)
8 nov 2012
0kommentarer
Alingsås-expressen nästa!
Fredag 9 nov med start kl 19:21 så kommer obesegrade HP Alingsås på besök till Lillekärrsborgen. Då kommer det att gå undan i expressfart med högtryck som på självaste John Pohlmans glansdagar i SVT-vädret. Noterbart är att vi så långt producerat fler mål framåt och släppt in marginellt fler mål bakåt jämfört med potatisgänget, som dock varit effektivare i att förvalta sina överlägen. Detta skall vi nu ändra på genom ett bra fokus matchen igenom från första till sista sekund mot Elitseriefarmarna! Det skall bli mycket intressant att följa vårt stjärnskott Jonathan Carlsbogård som kommer att ta allt mer större plats allteftersom säsongen rullar på. Han gör ett bra intryck på träningarna och genomförde sin debut i senaste hemmamatchen vid segern mot Kungälv (35-25). Båda våra målvakter Mackan Erixon och Jonas Åberg har agerat på en hög nivå i årets 6 spelade omgångar och visat sina vinnarskallar. Vet att de är oerhört sugna och längtar efter detta åter igen! Se till att ni inte blir kvar på perrongen utan finns på plats i borgen - håll i både hattar & toupéer, för det kommer att gå undan! Foooorza Kärra!!
A-lag Herrar
7 nov 2012
0kommentarer
Seriematcher 10-11 November
Lördag Match: Kärra HF 2 - IK Balticov Vit Plats: Förbohallen Matchstart: 11.30 Samling: 10.50 Förbohallen Laget Anna Elife Tilda Emelie Elin S (MV) Linnea H Hanna A Madde Kajsa Matilda Ella Söndag Match:Tostared - Kärra HF 3 Plats: Sätilahallen Matchstart: 13.50 Samling: 13.10 Sätilahallen Laget Ellen Maja Anja Emma O Jennifer K Jennifer J Linnea N Nellie Erika O (MV) Ida B (MV) Alva-Elise Vilma / Ledarna
F19 (2007-2009)
7 nov 2012
0kommentarer
Skadevi Cup 2012
Hej, På torsdag åker vi äntligen till Skövde för att spela Skadevi Cup. Vi åker buss upp ihop med F01, bussen avgår 17.30 ifrån Lillekärrshallen. Hela Kärra HF kommer att samlas utanför hallen, därför hade det varit bra om vi träffas redan 17.10 vid ingången till Lillekärrskolan så vi i lugn och ro göra oss redo för att åka. Packa ner en lättare matsäck som tjejerna kan äta under bussresan (ex. pannkakor, frukt, risifrutti). Vi kommer att bo på Västerhöjdskolan tillsammans med alla andra Kärralag. Middag serveras på skolan mellan 19-22.00. Vi vet inte vilken tid vi åker hem på söndagen. Föreningen har som regel att inget lag åker hem innan alla Kärralagen har spelat färdigt. Sista finalen startar 18.05. Vi kommer att använda oss utav pengar från lagkassan för att stanna någonstans på hemresan och äta. OBS! Inga mobiler får tas med. Behöver ni prata med era barn får ni ringa oss ledare samtidigt får givetvist era barn låna våra telefoner om man skulle vilja ringa hem. Packlista samt regler för godis och pengar >>> Kärra 1 Nellie Ida H Ida B (MV) Helin Emma T (MV) Hanna D Jennifer K Erika K Linnea B Anja Spelschema för Kärra HF 1 >>> ---------------------------------------------------- Kärra 2 Jennifer Emelie (MV) Kajsa (MV) Ella Hanna A Erika O (MV) Felicia Madde Linnea N Elin B Lisa Spelschema för Kärra HF 2 >>> ---------------------------------------------------- Till alla föräldrar!! Supportertröjorna ska komma på onsdag, betalning senast måndag! Se nu till att det kokar på läktarna och gör detta till en helg tjejerna sent ska glömma! :) /Kos
F19 (2007-2009)
26 okt 2012
0kommentarer
Visa fler nyheter