• synpunkter på tidiningsutdelningen

    Hej! Jag skickade ju ut i Torsdags efter tidningsutdelningen att jag ville ha era synpunkter på vad som ni tyckte var bra eller mindre bra, så att vi har chansen att förbättra oss. Ni som har svarat behöver inte svara igen. Det går bra att mejla mej era synpunkter eller lägga en kommentar på facebook. Gör detta snarast för att ledarna kommer inom kort kalla på föräldramöte och då är det bra om jag har med synpunkterna på det mötet. Med vänliga hälsningar /Deras. F19 (2007-2009) 31 mar 2014 0kommentarer
  • Potatiscupen + Kungälv/Ale

    Här kommer spelschemat för träningsmatcherna mot Kungälv och Ale 14.10 Ale - kärra 15.50 kungälv 2-kärra 16.40 kungälv 1-kärra 17.30 kungälv 2-kärra Dessa matcher spelas i Kungälv Idrottshall Samling 40 min innan matchstart Följande spelare till Kungälv: Tilda, Anja, Anna, Madde, Hanna A, Elin B, Jennifer K, Vilma, Emma, Ida B?, Linnea B, Erica k? De tjejerna som anmälde sig i efterhand står som reserver efter beslut av tränarna att inte ta med mera spelare. Här kommer spelschemat för Potatis Cupen Fre 2014-04-04 18:45 Huddinge HK:1 - Kärra HF Förbohallen Lör 2014-04-05 11:55 Karlshamns HF - Kärra HF Förbohallen Lör 2014-04-05 17:45 Kärra HF - IK Baltichov :Vit Förbohallen Samling 40 min innan matchstart Följande spelare till potatiscupen: Emelie, Elin s, Maja, Ida H, Linnea N, Nellie, Kajsa, Jennifer J, Matilda, Hanna D, Ella, Erika O Chansen finns fortfarande att vi kan komma med ett till lag om något annat lag drar sig ur. Vi håller på att boka ett föräldrarmöte så snart som möjligt. / Ledarna F19 (2007-2009) 30 mar 2014 0kommentarer
  • Träningsgrupper 1/4 och 8/4

    Hallå. Här är träningsgrupperna för vecka 14 och 15 ( 1/4 och 8/4). Frånvaro anmäls till Caroline. 1 April Rannebergen 19.00-20.30 8 April Vättle 18.00-19.30 Tilda Anja Madde Hanna A Elin B Jennifer K Vilma Emma Ida B Linnéa B Erica K Anna Ellen Alva-Elise 1 April Vättle 18.00-19.30 8 April Rannebergen 19.00-20.30 Emelie Elin S Maja Ida H Linnéa N Nellie Kajsa Jennifer J Matilda Hanna D Ella Erika O Isabelle Felicia Linnéa H F19 (2007-2009) 28 mar 2014 0kommentarer
  • Första tidningsutdelningen

    Hej Tack för allt deltagande på kvällens tidningsutdelning, jättebra jobbat från både våra tjejer och även ni föräldrar och ledare som var med. Vi önskar att få lite feedback från er vad som ni tyckte var bra och vad som var mindre bra, och vad vi kanske skall ändra till nästa tillfälle i April. Kommentera även vilka områden ni gick i Och hur många ni var per område. Kommentera på Facebook eller på min mejl Tomas.deras@skf.com Så kan vi ta med dessa kommentarer på kommande föräldramöte. Med vänliga hälsningar Deras F19 (2007-2009) 27 mar 2014 0kommentarer
  • dela ut tidningar

    Hej Alla nu närmar vi oss dagens träning genom att istället för vättleträningen så blir det att dela ut backa/kärra tidningen. Så tjejerna bör ha träningskläder på sig och givetvis kläder efter väder(jag tänker i första hand på regn) Det är några föräldrar som har flaggat att de har någon form av vagn/kärra som de tar med sig.Sedan finns det en större vagn och två mindre vagnar inne i lillekärrhallen som vi fått lov att använda. Hoppas att så många som möjligt kan vara med denna första gång väl mött om några timmar F19 (2007-2009) 27 mar 2014 0kommentarer
  • Potatiscupen + Kungälv/Ale

    Följande spelare till Kungälv: (Mer info kommer inom kort) Preliminärt spelschema: 14.10 kungälv 1-ale 15.00 kungälv 2-kärra 15.50 kungälv 1-kärra 17.10 kungälv 2-kärra Tilda, Anja, Anna, Madde, Hanna A, Elin B, Jennifer K, Vilma, Emma, Ida B?, Linnea B, Erica k? Följande spelare till potatiscupen: (Mer info kommer inom kort) Emelie, Elin s, Maja, Ida H, Linnea N, nellie, Kajsa, Jennifer J, Matilda, Hanna D, Ella, Erika O chansen finns fortfarande att vi kan komma med ett till lag om något annat lag drar sig ur. F19 (2007-2009) 26 mar 2014 0kommentarer
  • Seriematcher 29-30 mars

    OBS! Det kan bli ändringar på spelare under veckan! LÖRDAG Match: Kärra HF 2 - Sävehof 3 Plats: Lillekärrshallen Matchstart: 11.10 Samling: 10.30 Målvakter: Emelie Spelare: Berglöf, Deras, Anja, Erika O, Maja, Nilsson, Kajsa, Matilda, Felicia -------------------------------------------------------- Match: Kärra HF 2 - Heid svart Plats: Lillekärrshallen Matchstart: 14.30 Samling: 13.50 Målvakt: Elin S Spelare: Nellie, Hesselbäck, Borchardt, Nilsson, Ella, Jennifer J, Hanna A, Erika O, Berglöf -------------------------------------------------------- SÖNDAG Match: Aranäs blå - Kärra HF 3 Plats: Älvåkershallen Matchstart: 10.00 Samling: 09.20 Målvakt: Emelie, Erica K Spelare: Ella, Alva, Anna, Elin S, Emma, Tilda, Madde, Hesselbäck -------------------------------------------------------- Match: Kärra HF 3 - Alingsås 1 Plats: Älvåkershallen Matchstart: 11.40 Samling: 11.00 Målvakt: Erica K, Elin S Spelare: Emelie, Jennifer K, Vilma, Anna, Emma, Tilda, Madde, Nellie F19 (2007-2009) 25 mar 2014 0kommentarer
  • ÄNDRING TRÄNINGSTID/PLATS 25 MARS

    Hej, Morgondagens träningsgrupp i Rannebergen blir flyttad till 16.30-18.00 i Lillekärrshallen. Detta pga att F01 har en match under sin träningstid men har ca 8 spelare kvar som ska träna. Deras ledare är på matchen så jag fick frågan om att hålla i träningen. Såg möjligheten att slå ihop grupperna så vi slipper vår sena träningstid. Följande tjejer tränar i Lillekärr 16.30-18.00 Anja, Anna, Erika O, Emelie, Ellen, Felicia, Hanna D, Ida H, Jennifer K, Matilda, Linnea N, Maja, Jennifer J, Tilda Hjälp till att sprida denna informationen till alla som tränar i RANNEBERGEN imorgon. Den andra träningsgrupper tränar som vanligt i vättle 18.00-19.30. Följande tjejer tränar i vättle 18.00-19.30: Alva-Elise, Elin B, Elin S, Erica K, Emma, Ella, Hanna A, Ida B, Isabelle, Nellie, Kajsa, Linnea H, Madelene, Linnea B, Vilma F19 (2007-2009) 24 mar 2014 0kommentarer
  • Dela ut tidningar

    Hej Nu är det inte många dagar kvar tills vi kommer att dela ut tidningar i kärra. Glöm inte att kolla era förråd/garage om ni har någon form av vagn/kärra att transportera runt tidningarna med. Berglöf och Hvit har svarar på det men vi behöver några till sms mig Tomas på 0708742177 Eller kommentera Facebook. Ha en skön söndag?? F19 (2007-2009) 23 mar 2014 0kommentarer
  • Inbjudan från Kungälv

    "Hej! Har ni möjlighet att komma till Kungälv för träningsmatch(er?) Den 5/4 så är ni hjärtligt välkomna! Mvh Filip KHK F02. Vi har hallen på eftermiddagen mellan 14.00-18.30" Detta har jag tacka ja till eftersom potatiscupen strulade. Ale HF kommer även att delta med ett lag. Kungälv kommer att bjuda på fika. Jag kommer att få mer information (spelschema) om detta ikväll. /Kos F19 (2007-2009) 23 mar 2014 0kommentarer
  • Visa fler nyheter