• Partille cup lagen

    Emelie Matilda, Hanna A, Ida H, Nellie, Jennifer J, Erika O, Ella, Ida B, Elin B, Emma O, Kajsa Elin S, Erica K Linnea H, Linnea B, Felicia, Hanna D, Madde, Vilma, Alva-Elise, Ellen, Jennifer K, Linnea N Grupp 2 >> Grupp 7 >> Samtliga 02 grupper >> Vi återkommer med mer information under midsommarhelgen då spelschemat släpps... /Ledarna F19 (2007-2009) 15 jun 2014 0kommentarer
  • Tjäna pengar till vår resa!

    Hej, Matilda hörde av sig och berättade om en SUPERMÖJLIGHET att tjäna enkla pengar till lagkassan. Uppgiften är att sitta i publiken under den norska versionen utav "smartare än en 5 klassare". Man tjänar 1500:-/20 personer alltså blir vi 40 stycken tjänar vi 3000:- per tillfälle. Detta är en riktigt bra möjlighet att tjäna massor med pengar som vi kan lägga undan tillsammans med tidningspengarna. För dessa pengar har vi bestämt att åka på en riktigt rolig och solig utomlandscup. Ju fler vi blir vid varje tillfälle - ju mer pengar tjänar vi! Ta med er släkt, vänner, vänners vänner, grannen, grannens hund osv... Ni förstår vad jag menar ;-) Besöksadress till SVT i Göteborg, Norra Älvstranden: Pumpgatan 2 (öppnas www.hitta.se i nytt fönster). Har man ingen skjuts är det super enkelt att ta bussen! För att detta skall genomföras behöver vi vara MINST 30 personer per tillfälle för att vi ska tacka ja till detta. Sista anmälningsdag är imorgon eftermiddag (16 juni) Kommentera detta inlägg via facebook eller smsa Kos. Skriv tex Hanna D + 3 den 25/6 & 26/6 Hanna D + 2 den 27/6 & 28/6 (Hanna D + 3 betyder att man är totalt 4 stycken.) Är man ensam tjej skriver man Endast Hanna D + 0 + datum. VAR TYDLIGA, inga kommentarer med KANSKE eller KOMMER ENDAST OM MAN FÅR SKJUTS. Kommentera endast när ni har raka besked. ANMÄLDA >> Kolla noga så att antalet stämmer! Jag vill ha svar ifrån alla! F19 (2007-2009) 15 jun 2014 0kommentarer
  • Träningsmatcher mot Sävehof

    Onsdagen den 18 juni har vi fått en inbjudan utav Sävehof för att spela två stycken träningsmatcher. Matcherna är tänkta att spelas under deras träningstid i Ugglumskolan 18.30-20.00. Matcherna ska dömas av Mats Nilsson, en mycket bra domare med stora internationella erfarenheter. Tanken är att Mats ska ha lite "regelkunskap" med spelarna efter matcherna är spelade. Vi behöver samlas ombytta och klara i Ugglumskolan 18.00, räkna med att vi inte är klara förs än ca 20.30 + dusch. (alla samlas 18.00 samt alla går 20.30 oavsett vilken match man spelar) Anmäl er SNARAST om man vill vara med och spela så att vi kan dela upp lagen. Kommentera inlägget på facebook eller smsa Kos. Anmälda >> OBS!! Tidningsutdelningen som var på onsdag återkommer vi med information om inom kort i senare nyhet! /Ledarna F19 (2007-2009) 15 jun 2014 0kommentarer
  • Juni cupen 2014

    Efter en solig och fin dag i Gustavsberg, så väntar en lika fin dag får vi hoppas. Handbollsmatcherna gick rätt bra oxså. Kärra Gul ligger 3 i sin grupp i en haltande tabell Kärra Svart leder sin grupp som också haltande. Så imorgon spelar Kärra Gul kl 8.40 mot Torslanda HK Röd på plan 3. Kärra Svart har sin första match 10.40 mot KFUM Trollhättan på plan 6. Samling som vanligt 40min innan matchstart. /Ledarna F19 (2007-2009) 14 jun 2014 0kommentarer
  • Lag Junicupen 2014

    Samling 40 min innan matchstart vid planen man spelar på. Ta med kläder efter väder! Mat finns att köpa på plats men som alltid så är det bästa att ta med sig mat hemifrån. Kärra svart Spelschema >> Emelie, Erica K, Ella, Alva-Elise, Jennifer J, Linnea N, Hanna A, Madde, Jennifer K, Anja, Erika O, Tilda Kärra gul Spelschema >> Elin S, Matilda, Vilma, Ida H, Elin B, Ida B, Emma, Linnea H, Hanna D, Maja, Ellen /Ledarna F19 (2007-2009) 9 jun 2014 0kommentarer
  • Tidningsutdelning

    Hej! Nu börjar det närma sig sista tidningsutdelningen för denna termin. Tidningarna ska delas ut onsdagen den 18 juni. Vi kommer att finnas på plats från kvart i fem och så snart tjejerna är klara har de inomhusträning i Kärra sporthall. Vi tycker allt har fungerat jättebra och en kanoninsats från föräldrar, spelare, ledare och medföljande syskon. Tänkte nu dela upp oss föräldrar i tre grupper med nio föräldrar per tillfälle. Det är idag 30 spelare och vi är 27 föräldrar som är med och delar tidningarna då ledarna är befriade. Vi testar att göra såhär denna gång och hoppas det kommer att räcka. Om vi tycker det är för få föräldrar får vi ändra och köra hälften per tillfälle. Vill som vanligt ha åsikter på hur man upplever det och framförallt nu när vi delar upp oss. Kan man inte närvara vid sin månad ansvarar man själv för bytet med en annan förälder. Detta bygger på att vi alla hjälps åt. Alla tycker ju att det är ett bra sätt för tjejerna att få in pengar till lagkassan. Närvaron från oss föräldrarna är väldigt viktig och om vi nu ALLA hjälps åt så innebär insatsen från oss att vi kommer att behöva vara med var tredje månad. Vi vill bara påminna att överblivna tidningar lämnas tillbaka vid KKIF klubbstugan och inte inne i Lillekärrshallen. Föräldrar uppdelningen ser ut såhär: Juni onsdag 18:e Linnéa H, Anna, Linnéa N, Ida H, Alva-Elise, Isabelle, Helin, Matilda, Felicia Augusti torsdag 28:e Ida B, Maja, Elin S, Erika O, Tilda, Linnéa B, Emelie, Hanna A, Ellen September torsdag 25:e Elin B, Anja, Vilma, Kajsa, Erica K, Ella, Jennifer J, Emma, Hanna D Väl mött! Hälsningar Tomas och Jessica Déras F19 (2007-2009) 8 jun 2014 0kommentarer
  • Juni månad uppdaterad

    Kalendern är uppdaterad hela juni månad. VIKTIGT att delta på utepassen då vi valt att ha två stycken inneträningar i veckan och endast en ute. Blir det för mycket frånvaro på uteträningarna får vi byta bort en inneträning mot en ute. Torsdagen den 19 juni behöver vi tidigt veta vilka som åker bort då det är midsommarhelg. Blir vi allt för många borta använder vi onsdagsträningen till uteträning. Synpunkter? Kontakta Kos /Ledarna F19 (2007-2009) 3 jun 2014 0kommentarer
  • Ändrad träningstid 2/6

    Hej, Morgondagens träning imorgon blev tagen av herrarna så tanken var att vi skulle tränat 18.30-20.00 i kärra sporthall. Istället tränar vi 16.30-18.00 utomhus. Samling utanför Lillekärrshallen 16.30. Kläder efter väder + hopprep! Hjälp till att sprida informationen så den kommer fram till alla. Kommer även meddelas via Facebook och sms. /Ledarna F19 (2007-2009) 1 jun 2014 0kommentarer
  • 5 biffar!

    Dessa tjejer har idag deltagit FRIVILLIGT på 80 minuters hård men rolig fys. Jag är oerhört stolt över er! Håll ögonen öppna för liknande frivilliga pass framöver. Det syns tydligt på tjejernas muskler att bilden är tagen efter passet. Hade kanske lite mer energi kvar? :-) Från vänster: Emma, Emelie, Vilma, Tilda, Anna Hälsningar Alexander Kos F19 (2007-2009) 31 maj 2014 0kommentarer
  • Aranäs Open 2014

    Då var gruppspelet färdigspelat. Vi har alltid som mål att ta oss till A-slutspel med alla våra lag. Det lyckades vi med även denna gång! Inte nog med det, vi lyckades VINNA båda grupperna efter att ha vunnit 8/8 matcher. HELT UNDERBART. Vi ledare är otroligt stolta över att se vilken enorm bredd vi har! Hoppas att tjejerna passar på att njuta ikväll, kanske även LITE godis slinker ner? Imorgon är det dags att spela slutspel! Tyvärr vann vi ingen sovmorgon denna gång, samling 08.15 imorgon. SE TILL ATT KOMMA I TID! Matchstart: 08.50 Plan: 27 Match: Kärra HF - Kävlinge Handbollsklubb Matchstart: 08.50 Plan: 36 Match: Kärra HF - HK Aranäs Vit F19 (2007-2009) 24 maj 2014 0kommentarer
  • Visa fler nyheter