• Bemanning Norden Cup 2014

    Här kommer bemanningen till Norden Cup 2014. Burgården matsal frukost sön 28/12 06.15-10.15 Jennifer K Nellie Madde Linnéa B Jennifer J Ella Kajsa Ida H Emma Emelie Burgården matsal middag lör 27/12 16.00-22.00 Maja Anja Tilda Anna Erika Elin S Linnéa S Helin Hanna Ida B Katrinelund skolpersonal mån 29/12 7.30-16.30 Felicia Alva-Elise Katrinelund skolpersonal mån 29/12 16.00-22.30 Vilma Elin B Tänk på att du är ansvarig för att din tid är bemannad. / Ledarna F19 (2007-2009) 24 nov 2014 0kommentarer
  • Veckans första matcher.

    Här kommer denna veckas första matcher. Match mot P02 Matchstart: Onsdag 26/10 17.00 Samling: 16.30 Plats: Lillekärrshallen Målvakt: Tilda Spelare: Elin B, Helin, Jennefer K, Maja, Vilma, Erika, Alva-Elise, Anna, Linnea B, Madde Kärra HF2-BK Heid Vit Matchstart: Onsdag 26/10 19.00 Samling: 18,20 Plats: Kärra Sporthall Målvakt: Emelie, Elin Spelare: Ella, Anja, Felicia, Kajsa, Nellie, Ida H, Jennifer J, Matilda, Linnea S /Ledarna F19 (2007-2009) 24 nov 2014 0kommentarer
  • Här va det stängt!

    Sanna Olsson spikade nästan igen , endast 14 insläppta på 60 minuter tyder på ett mycket bra försvarsspel, men inte minst ett magiskt målvaktsspel - Sanna fick också priset som bästa bortaspelare. Seger 20-14 borta mot KFUM Lundagård i Lund är starka papper alla dagar i veckan. Efter några knackliga insatser var det extra skönt att det kom en seger just på bortaplan. Jag skrev ju i tidigare inlägg att nu gällde det att knyta näven, att kriga och ta ansvar för klubbmärket på bröstet. Tack! säger jag nu , moral, ett jäklar anamma och krigande för varandra gav segern och det var också en seger som betyder oerhört mycket för fortsättningen. Nu gäller det att fortsätta vara ödmjuk och fortsätta det hårda arbetet som skall göras mellan matcherna. På lördag ses vi igen, då är det Lillekärrshallen som gäller och jag förväntar mig ett lag som är beredda att flytta berg för att knipa ytterligare en seger. Härligt tjejer - tillsammans på lördag igen! Mikael Vikla A-lag Damer 23 nov 2014 0kommentarer
  • Tidningsutdelning 27 november

    Hej! Nu på torsdag är det dags för tidningsutdelning. Vi samlas kl 17.00 i Lillekärrshallen. Är det så att man inte hinner tiill kl 17.00 är vi tacksamma om man kommenterar på facebook vilken tid man kommer eller skickar ett SMS till Tomas på 0708742177. Även denna gång kommer Tomas vara där som ansvarig för grupp 2. De som ingår i grupp 2 är följande: Elin B, Hanna D, Anja, Maja, Kajsa, Ella, Elin S, Emma, Ida B, Linnéa B, Ida H, Emelie I december utdelningen är det grupp 1 som skall dela och det är följande: Där är Maria kontaktperson. Vilma, Hanna A, Erika O, Ellen, Tilda, Felicia, Matilda, Helin, Alva-Elise, Jennifer J, Linnéa H, Linnéa N, Anna, Vi vill från och med torsdag lämna över ansvaret och kontakten mot Backa/kärra tidningen till någon annan förälder i laget. Allt skall ju rulla på nu och ansvaret innebär att dela ut kartor och nyklar vid tillfällena det ska delas, uppdatera kalender med vilka datum som gäller för utdelningarna och lite kontakt mot Leif Martinsson som jobbar på Backa/kärra tidningen. Den kontakten innebär att påminna honom om att ersättningen skall betalas ut och om det ev kommer upp ngt som man funderar över. Vill vi att tjejerna fortsatt skall tjäna dessa pengar uppmanar vi att någon tar på sig ansvaret nu. Vi har nu kört detta i 9 månader och känner att nu är det någon annan som får ta över. Den som är intresserad att ta på sig ansvaret kan kommentera detta inlägg på Facebook , maila Tomas på: tomas.deras@skf.com eller skicka ett sms 0708742177. Med vänlig hälsning, Tomas och Jessica F19 (2007-2009) 23 nov 2014 0kommentarer
  • Select cup steg 3

    Lördagen den 20 december är det dags att spela Select cup steg 3! Nedan finner ni laguttagningen. Det kommer att kosta 100:-/steg per person. Tryck på länken till gruppen så kommer ni till spelschemat Grupp 3 Lillekärrshallen IFK Hammarö, Skövde HF F02 2 , Kärra HF 1, IFK Karlsborg Målvakter: Emelie, Elin Spelare: Ella, Anja, Emma, Felicia, Kajsa, Nellie, Ida H, Jennifer J, Ida B INFO: Samling 1 timme innan matchstart för en gemensam promenad ----------------------------------------------------------- Grupp 2 Rimnershallen A Kärra HF 2, HK Aranäs Blå, Skåre HK, GF Kroppskultur 2 Målvakt: Tilda Spelare: Elin B, Helin, Jennifer K, Maja, Vilma, Erika, Alva-Elise, Anna, Linnea B, Madde INFO: Samling 09.20 i Rimnershallen A. Hälsningar Ledarna F19 (2007-2009) 23 nov 2014 0kommentarer
  • Rødspætte Cup 2015

    Hej, Nu är det dags att anmäla sig till Rødspætte Cup, som spelas i Fredrikshamn den 2-6 april. Jag kikade lite på F01's nyhetsutskick ifrån förra året. Kostnaden då låg på 1900:- och då ingick färja, logi, 4 frukostar, 3 middagar, 3 luncher samt buffé på färjeresan hem. Tips till er föräldrar är att vara ute i god tid för att boka hotell och färjbiljett då detta är en stor cup. Anmäl er via inlägget på facebook eller skicka ett SMS till Linda. Anmälda >> Hälsningar Ledarna F19 (2007-2009) 23 nov 2014 0kommentarer
  • Ett taggat lag!

    Imorgon är det dags för en ny bortamatch , tjejerna sätter sig i bussen för match borta mot KFUM Lundagård. Nu gäller det att få ihop helheten, det gäller att samtliga spelare är beredda att lägga ett oerhört jobb för laget för att poängen skall med hem till Hisingen. Tjejerna som skall göra det imorgon valde handboll, en lagidrott - det innebär att man ville göra saker tillsammans med andra, man ville uppnå saker tillsammans med andra. Nu gäller det att vinna tillsammans! Det gäller att från det att du som spelare läser detta börjar fokusera på vad just du kan tillföra imorgon för att laget kan bli bättre? Jag litar på er till fullo , nu skall du och din kompis vid din sida lita på varandra, ni skall tillsammans bevisa att ni vill lika mycket, ni skall visa att tillsammans vill ni vinna matchen för er själva, men också för laget och för klubbmärket du har på bröstet , visa stolthet, visa att här kommer spelarna från Kärra HF - och vi är jä..ligt jobbiga att möta - vi går för seger och vi gör det TILLSAMMANS! Mikael Vikla A-lag Damer 21 nov 2014 0kommentarer
  • Matcherna V 47

    Hallå Här kommer matcherna som vi spelar i helgen. Match: GF Kroppskultur 1 - Kärra HF 3 Plats: Rimnershallen lördag 22/11 Kl 14:00 Samling 13:20 Tilda, Erika, Linnea B, Jennifer K, Helin, Elin B, Madde, Maja, Anja, Vilma, Linnea S Match: IK Sävehof 1 - Kärra HF 2 Plats: Quist IH söndag 23/11 Kl 10:40 Samling 10:00 Emelie/Elin S, Nellie, Ella, Matilda, Emma, Ida H, Ida B, Jennifer J, Kajsa, Anna Hör av er så fort ni kan om ni inte kan spela. / Ledarna F19 (2007-2009) 19 nov 2014 0kommentarer
  • Onsdagsträning 19/11

    Imorgon kommer vi att köra någon form utav träningsturnering tillsammans med pojkar 02. Deras ledare har delat upp fyra stycken lag som ni får reda på imorgon, blandat killar och tjejer. Vi kommer att köra den mellan 16.30-19.30 i Lillekärrshallen. Det är bra om man tar med sig något att äta som ni kan äta mellan matcherna. Tillexempel Youghurt/frukt/sallad/kexchoklad, välj själva. Kom laddade till hundra, pris utlovas till vinnande lag! F19 (2007-2009) 18 nov 2014 0kommentarer
  • Tidningsutdelning november korrigerat datum

    Hej! OBS!! Fel datum! Utdelningen ska vara den 27/11 har fått fel uppgifter från redaktionen !! Tränarna har sagt att de inte kommer ha löpträning innan tidningsutdelningen. Därför kan vi komma igång med utdelningen redan vid fem-tiden. Hade varit bra om de som skall vara med som föräldrar bekräftar om de kan vara i Lillekärrshallen till kl 17.00. Den grupp som skall dela nu i november är grupp 2 som består av följande föräldrar: Grupp 2 är följande: Elin B, Hanna D, Anja, Maja, Kajsa, Ella, Elin S, Emma, Ida B, Linnéa B, Ida H, Emelie Några frågor SMS Tomas på 0708742177 eller kommentera på facebook. Väl mött! F19 (2007-2009) 16 nov 2014 0kommentarer
  • Visa fler nyheter