• Inspringning med Damerna på lördag

    Hej vi tränare vill först tack för igår hoppas barnen tyckte de va roligt ändå de blev lite kaos med lapparna, En aktivitet efter den andra kommer här: På lördag spelar Kärra HFs damer i lilleskärshsllen och vi har blivit frågade om våra tjejer vill springa med dom in på plan innan matchen. Innan vi spikar de vill vi kolla intressent vi kör som förra gången att svara på kommentaren så se vi hur många som är intresserad. Matchen börjar kl 14:00 så vi tänkte samlingen 13:30 i entrén. Mvh tränarna F16 (2009-2010) 5 okt 2017 13kommentarer
  • Påminnelse

    Fikehelgen knackar på dörren men oxå Golvtorkningen på Dammatcherna. Första gänget ut för Golvtorkning är redan nu på lördag. Lö 7/10 14:00 Samling 13:45, leta upp Stefan eller Jenny Wangerås i hallen. Kärra HF - IF Hellton Karlstad Anja D Elin S Emma B Felicia J Vecka 40 6, 7 och 8 okt som är fre, lör och sön Hallansvariga hämtar hallnyckel på Torsdagen nångång mellan 15:00-18:00 i kansliet. Maria Johansson Fredag 0739-575733 Kristina Arnell Peter Hofsten Lördag 0722-540362 Johan Lindskog Söndag 0706-091040 Fre Cafe 17:30-22:30 Lenzi Olofsson 0703-815309 Åberg 0708-146231 Jenny Wangerås kommer att finnas med i hallarrangemanget (arrangörsgruppen) och kan stötta i cafeet om de skulle behövas 0704-738 166 Läktare/omkl/insläpp Emelie 0705-729268 Erika 0707-198852 Julia 0722-437128 Kajsa 0723-688044 Lör Cafe 8:30-12:00 Saffari Hesselbäck 0733-344031 Norrlin 0735-136998 Antonsson/Hjälmedala 0707152512 Läktare/omkl/insläpp/kl Mona 0735-246529 Ida 0708-365808 Linnea N 0760-069301 Sara H 0729-819990 Olivia 0706-010390 Cafe 12:00-16:30 Drobac Söderström 0730667930 Borchardt 0761-19 70 50 Jonsson 0739-841373 Badak 0104-70 72 99 Läktare/omkl/insläpp/kl Anja 0707-882385 Elin S 0762-004954 Linnea B 0736-872580 Felicia 0739-845215 Emma 0708-730313 Nellie Cafe 16:30-21:00 Rohlin 0709-907071 Sjökvist 0732-70 60 96 Brodin 0701-604875 Läktare/omkl/insläpp/kl Jennifer 0769-000607 Sara R 0701-482049 Emilia Sofia 0707-830474 Sön Cafe 8:30-12:00 Larsson Mumbongo 0735575062 Dalin 0723-710401 Crosby 0706-433041 Läktare/omkl/insläpp/kl Ella 0700-640402 Charite 0728-582627 Rebecca 0706-887620 Keely 0722-472248 Elin B 0762-940102 Cafe 12:00-15:30 Bodin 0737581847 Deras 0706583461 Svensson Läktare/omkl/insläpp/kl Emma 0734238950 Hanna 0761-643657 Victoria 0769-410405 Anna 0723-281216 Cafe 15:30-19:00 Eriksson 0730-272007 Jankulovski 0707160353 Berglöf 0705-792720 Kristiansson 0707-7271520 Läktare/omkl/insläpp/kl Wilma 0730-307263 Matilda 0737-071457 Isabella 0722-063431 Maja 0725-865770 Jennifer 0733-308169 Alla töser ska ha var sitt pass, har nån blivit uppsatt fler gånger ällä har vi missat nån så tjoa gärna till. Tänk på att de kommer att spelas matcher på söndagen, blir du uttagen till någon av matcherna samtidigt som din tid i hallen är så är de upp till dig att byta pass eller se till att de bemannas av nån annan. F19 (2007-2009) 4 okt 2017 0kommentarer
  • Serieprämiär + info

    Hej Nästa tisdag 10/10 är det seriepremiär mot Stenungsund i Rannebergens sporthall. Samling kl 17.00 vid Lillekärr. De som är kallade denna gången är Neo Oscar D Ted Isaac Filip Oskar H Emrik Elliot Hugo Benjamin Vänligen bekräfta i kommentarsfältet snarast men senast på fredag 6/10 om ni kan vara med eller inte och om ni behöver skjuts. Glöm inte svarta shorts, skor och vattenflaska. För att bli kallad till match måste man ha betalat medlemsavgift och tränat i 1 månad. Alla 16 som betalat hittills är "spelklara". De som står över denna matchen (+4 till) kommer bli kallade till nästa match, fredag 20/10 kl 18.00 i Rannebergen. Vårt mål är att alla får spela precis lika många matcher. Vi kallar 10 spelare per match. Vi ser gärna att laget duschar gemensamt (om man inte har väldigt bråttom till något) efter match, det bygger laganda, Vinster firas i duschen och förluster brukar rinna av med duschvattnet. Den sista tiden har det varit en del killar som har haft lite ont eller varit lite sjuka när de kommer till träningarna. Vi har tagit beslut att man får bestämma sig innan om man tror att man kan vara med på hela träningen eller så får man stå över. Det blir väldigt rörigt när ett gäng hoppar in i vissa övningar och står över andra. Är man sjuk eller skadad ska man inte delta. Skor är också ett måste för träning i framtiden. /// Ledarna P16 (2010-2011) 3 okt 2017 7kommentarer
  • Fotografering påminnelse

    Vi vill bara påminna om fotograferingen på onsdag vi samlas i entrén 17:15. Ses på onsdag Mvh tränarna F16 (2009-2010) 2 okt 2017 1kommentar
  • Matcher mm

    Hej! 10 oktober startar seriematcherna. vi vill informera er om att vi kommer titta på vilka som betalt medlemsavgiften när vi tar ut laget. Vänligen ledarna P16 (2010-2011) 2 okt 2017 0kommentarer
  • Damerna föll i dramatisk premiär!

    HK Drott - Kärra HF 28-26 De var nykomlingsmöte direkt i allsvenskan inför rekordpublik (1300) i Halmstads Arena. Det blev en mycket jämn kamp där lagen turades om att leda. Damerna såg att koppla grepp i slutet av första då man gick fram till 11-15. Men en period i början då man tappa strukturen förstörde vinstchansen och Drott vände matchen. Vi fick sen jaga och kom upp i läge för kvittering minuten från slutet, men tog inte vara på möjligheten. Vi får hoppas att IF Hellton får sota för detta kommande lördag då vi har hemmapremiär. Målgörare: Elsa 7, Carro 5, Hanna 3, Gabban 2, Kajsa 2, Malin 2, Cissi 2, Camilla 1, Mange 1 och Pernilla 1. A-lag Damer 30 sep 2017 0kommentarer
  • Fotografering

    Hejsan Kärra HF ska fotografera alla lag nu på onsdag 4/10 i Lillekärrshallen. Vi har fått tid kl 18.45 så vi samlas 18.30. Meddela om ni kan eller inte så jag vet att vi har matchtröjor så det räcker. Ta med svarta shorts och skor. Vi ses! Ledarna P16 (2010-2011) 29 sep 2017 5kommentarer
  • Fotografering 4/10

    Hej alla! Kärra HF ska ha fotografering på onsdag ca kl 17 lag för lag. och vi undrar hur många av tjejerna som är intresserade av detta. Dom kommer då få ha på sig kärra hf match tröjor. Ni kan skriva i kommentarsfältet om ni kan eller inte så bestämmer vi mer efter de. Mvh ledarna. F16 (2009-2010) 27 sep 2017 11kommentarer
  • Uppdatering träningsmatch på fredag

    Hejsan Kul att vi blev så många att vi kan spela på fredag. De som ska spela är: Oliver G Hugo Vilmer Ted Oliver L Neo Oskar H Filip Yasser Isaac Emrik Ta med shorts (helst svarta) och glöm inte skorna ;-) Eftersom det var så pass många som behövde skjuts så träffas vi vid Lillekärr kl 16:25 istället. Vi ses! Ledarna P16 (2010-2011) 25 sep 2017 0kommentarer
  • Betala in 200kr till lagkassan för att starta upp säsongen

    Hej! Det beslutades på föräldramötet att varje spelare skall betala in en startup-peng för säsongen nu när vi inte har hunnit bygga upp någon kassa. Detta för att kunna betala de små omkostnader som uppstår i samband med träning och matcher. Vänligen betala in 200kr till lagkontot. Märk som vanligt betalningen (till mottagaren) med initialer samt Startup tex "LIBO Startup". Lagets konto nr är 6230 482 108 118 på SHB. F19 (2007-2009) 24 sep 2017 0kommentarer
  • Visa fler nyheter