• Första träningen 2018

    Hej alla föräldrar och barn! Hoppas ni haft en bra jul och nyårs ledighet, nästa söndag den 14/1 börjar vi träna igen samma dag samma plats. Lillekärrshallen kl 11-12 Mvh tränarna. F16 (2009-2010) 3 jan 2018 0kommentarer
  • Seriematch mot Särökometerna 20/1

    Lördagen den 20/1 spelar vi mot Särökometerna Följande är uttagna: Oliver G Oskar H Elliot (förhinder) Hugo Vilmer Johannes Alvin (förhinder) Ahmed Amadeus och Markus Samling 12.00 i Lillekärrhallen( kan mannaår man gärna stötta lagkompisarna som spelar matchen innan) Matchen spelas 12,40 i Lillekärrhallen Vänligen ledarna P16 (2010-2011) 2 jan 2018 5kommentarer
  • Seriematch mot Aranäs 20/1

    Lördagen den 20/1 möter vi Aranäs Följande är uttagna: Neo Filip Oscar D Elliot (bortrest) Benjamin Oliver ”Linkan” Emrik Gabriel Ted och Ahmed Samling klockan 11.00 i Lillekärrhallen. Vi spelar 11.50 i Lillekärrhallen. P16 (2010-2011) 2 jan 2018 2kommentarer
  • Matcher i vår....

    God fortsättning! Snart är det dags att börja träna igen. Måndag den 8:e januari drar vi igång, samma tid och hall som i höstas. Vi har anmält oss till två serier i vår för att få fler matcher. Vi börjar borta mot Halmstad 13/1; det laget lade vi ut för några dagar sedan. I kommande inlägg så kommer vi meddela lagen till matcherna 20/1. Så kolla datum och tid lite extra noggrant nu :—) i början. Vänligen ledarna P16 (2010-2011) 2 jan 2018 0kommentarer
  • Insamling lottpaket 2, onsdag 3/1

    Hejsan, det är dags för redovisning av lottpaket 2, bingolotter och sverigelotter (värde 1125 kr). Då redovisningsdatum är ändrat av kansliet så kommer jag att samla in returer och ev småvinster på sverigelotter i morgon ons 3/1 vid träningen i Lillekärrshallen. Pengar får ni gärna swisha till 0709-907071, ange namn på spelare. Hör av er om ni undrar över något. Hälsningar Marie Ruotsalainen 0709-907071 F19 (2007-2009) 2 jan 2018 0kommentarer
  • Seriematch mot Halmstad 13 januari

    Den 13:e januari möter vi Halmstad borta. Följande är uttagna: Alvin Emrik Johannes Vilmer Oskar H Moa Filip Isaac Benjamin och Markus Samling i Lillekärrhallen 13.30,sen kör vi till Stenstorpshallen i Halmstad. Matchen spelas klockan 16.00 Kommentera i gästboken. Vänligen ledarna P16 (2010-2011) 28 dec 2017 4kommentarer
  • Jobb på burgården imorgon

    Hej Nu är Norden cup igång. Lägger en påminnelse om att det imorgon är vår tur att bemanna bamba på burgården. Tack för er insats för klubben! Vänligen ledarna P16 (2010-2011) 28 dec 2017 0kommentarer
  • Nyförvärv till herrarna!

    Varmt välkommen hem JONATHAN BERG! Vi kan med glädje välkomna Kärraprodukten Jonathan som efter några år med spel i både Elitserien och Allsvenskan i Önnered HK, Alingsås, HK Aranäs, HK Drott och Mantorp väljer att komma hem till Kärra HF igen! Jonathan kommer bli en enormt viktig förstärkning inför den rafflande avslutningen under våren i division 1 södra herr. Med sina 2 meter och 100 kg ger ”Jonte” oss ytterligare möjligheter i försvarsspelet samt kompletterar Röxner och Byvik på m6 framåt. Det är dessutom väldigt glädjande att egna produkter väljer att vända hem till moderklubben igen. Kärra HF producerar och har historiskt producerat stora mängder spelare till flertalet elitklubbar såsom RIK, Sävehof, Alingsås, Skjern, Rhein Neckar Löwen. Jonathan ansluter till truppen direkt och är spelklar till vårpremiären! Kontraktet sträcker sig över säsongen 18/19. A-lag Herrar 27 dec 2017 0kommentarer
  • Dags att betala in anmälningsavgift till Rödspätte Cup 2018

    God fortsättning allihop! Hoppas ni har haft härliga juldagar. Snart går vi in i 2018 och det är dags att betala in anmälningsavgiften till Rödspätte Cup 29/3-2/4 2018. Cupen kostar 1700kr (lagavgift, deltagarkort samt avbeställningsskydd) + reskostnader 800kr (färjebiljett samt buffé ToR), totalt 2500kr per spelare. Vänligen betala in 600kr till lagkontot senast 28 dec 2017 (resterande 1900kr betalas i slutet av februari). Märk som vanligt betalningen (till mottagaren) med initialer samt Rodspatte tex "LIBO RODSPATTE". Lagets kontonr är 6230 482 108 118 på SHB. Vi ses på Norden Cup! =0) F19 (2007-2009) 26 dec 2017 0kommentarer
  • God jul och gott nytt år

    Vi tränare vill önska alla tjejer med familj god jul och gott nytt år så ses vi igen nästa år. Mvh Tränarna. F16 (2009-2010) 20 dec 2017 8kommentarer
  • Visa fler nyheter