Fiket v 35
Hej Lördag 25 aug klockan : 08.15-14.00 Viggo och Vilmer Söndag 26 aug klockan : 09.30-14.00 Benjamin och Gabriel Hallansvarig Ricardo (Neo) 0704-216992 Vänligen Eva
P16 (2010-2011)
17 aug 2018
2kommentarer
Träningar v 34
Tjoho.... Äntligen drar vi igång. Träningarna för hösten är inte helt spikade men nästa vecka är spikat. Vi tränar på Måndag i lillekärrhallen klockan 16.00-17.00 Torsdag tältet i backa vid skälltorpsskolan kl 17.00-18.30. Hör gärna av er om sonen inte kan komma. Viktigt att vattenflaskan är med till träningarna. Fiket: Vi har fiket v 35 , Neos pappa Ricardo knåpar ihop ett schema för bemanningen. Hör av er om ni har frågor Vänligen Eva
P16 (2010-2011)
17 aug 2018
3kommentarer
Hösten...
Hej Hoppas alla har haft en fantastisk sommar! Har ännu inte klart med vilka dagar/ tider/ hallar vi skall ha under hösten. Just nu har vi ledare fått önska dag, tid och hall men som sagt inget klart. Enligt uppgift så kör träningarna igång nästa vecka i vissa hallar och veckan efter i andra hallar. Återkommer så fort jag har mer information Vänligen Eva
P16 (2010-2011)
13 aug 2018
0kommentarer
Betalning för Annliz Cup eller Pre Season Cup
Hej! Hoppas sommaren varit bra. Snart drar handbollsäsongen igång och det är dags att betala in för Annliz Cup i Skövde eller Pre Season Cup i Eslöv. Vänligen betala in 1360kr per spelare vilket inkluderar lagavgift och gästkort/övernattning. Märk som vanligt betalningen (till mottagaren) med initialer samt Annliz eller PreSeason, tex "LiBo Annliz". Som vanligt är det till lagets konto i SHB som gäller, lagets konto nr är 6230 482 108 118. Annliz Cup - Kärra 2 (31 augusti - 2 september) Elin S, Flora, Linnéa B, Matilda S, Elin B, Jennifer K, Kajsa S, Issa, Tindra A, Emma O, Matilda AH, Tindra K, Erika Pre Season Cup - Kärra 1 (7-9 september) Mona, Emelie, Jennifer J, Charité, Maja, Nellie, Vanja, Bella, Natalie, Ella, Victoria, Ida H, Kajsa B Mvh Lars
F19 (2007-2009)
8 aug 2018
0kommentarer
Välkomna till laget.se – Här finns viktig information!
Välkommen till er nya lagsida på laget.se! Den blir central i all kommunikation mellan spelare, ledare, föräldrar och andra intresserade. För att komma igång direkt med en bra kommunikation i och omkring laget finns ett antal viktiga punkter för sidans administratör: • Logga in och lägga till alla spelare och ledare under Medlemmar. • Fylla på kalendern med alla inplanerade aktiviteter. Matcher läggs till via Serier medan träningar och andra aktiviteter läggs till via Aktiviteter. • Skriv nyheter löpande och berätta om verksamheten. I takt med att nya nyheter läggs till kommer den här nyhetstexten att försvinna. Om någon i laget har frågor om laget.se är man alltid välkommen att kontakta vår support på support@laget.se eller 019-15 44 00. Varmt välkomna till laget.se!
P13
3 aug 2018
0kommentarer
Betalning för Aranäs Open eller OV Beachhandboll
Hej! Aranäs Open och OV Beachhandboll gick ju samma helg i år. Vänligen betala in 200kr per spelare. Märk som vanligt betalningen (till mottagaren) med initialer samt Aranäs eller OV Beach, tex "LiBo OV Beach". Som vanligt är det till lagets konto i SHB som gäller, lagets konto nr är 6230 482 108 118. Spelare som deltog i Aranäs Open är: Madeléne E, Amanda D, Emma A, Lisa L, Olivia S, Dalija C, Hanna O, Elissa, Flora, Tindra, Jennie J, Natalie, Maja G, Matilda S, Viktoria B Spelare som deltog i OV Beachhandboll: Anja, Anna, Elin B, Elin S, Emelie, Emma O, Erika O, Hanna D, Ida H, Jennifer K, Kajsa, Linnea B, Vanja Följande hade innestående pengar på kontot och ert belopp har dragits därifrån (så ni skall inte betala): Ella, Jennifer J, Matilda, Mona, Nellie Mvh Lars
F19 (2007-2009)
28 jun 2018
0kommentarer
Betalning Bohus Cup - Detta gäller endast 01:or och 02:or!
Hej! Det visade sig att vi glömt lägga ut inbetalningsinformation gällande BohusCup 2018. Vänligen betala in 150kr per spelare. Märk som vanligt betalningen (till mottagaren) med initialer samt Bohus, tex "LiBo BohusC". Som vanligt är det till lagets konto i SHB som gäller, lagets konto nr är 6230 482 108 118. Spelare som deltog är: Emelie, Linnea B, Elsa, Emma O, Jennifer K, Bella, Ida, Erika, Kajsa, Elin S, Elin B, Hanna, Anja, Anna, Madde, Vickan, Wilma, Olivia, Keely, Emilia, Sara R, Sara H Följande har innestående pengar på kontot och ert belopp dras därifrån (så ni skall inte betala): Mona, Jennifer J, Charité, Nellie, Matilda, Ella Mvh Lars
F19 (2007-2009)
27 jun 2018
0kommentarer
B slutspel söndag
Hej Imorgon spelar vi b slutspel , matchen startar 12.30, samling på agnebergsgymnasiet klockan 11.00 för att hämta sovsäckar mm. För er andra som inte sover på skolan samling 11.55 vid plan 13 Sov gott! Ledarna
P16 (2010-2011)
16 jun 2018
0kommentarer
Handbollscampen del 2
Hej igen Kul att så många ska gå på campen! Verkar vara lite bristfällig information från dem som jag förstår det. Letade lite och hittade en Facebooksida där de lägger upp kort och filmer. Där fanns även nedan info om veckan: Snart är det äntligen dags! Vi träffas kl 10:00 på måndag i Lillekärrshallen för utdelning av kläder och bollar till deltagarna. Första träningspasset hålls kl 11:00. Schemat för veckan: Måndag 18 Juni 10.00 - 11.00 Upprop och klädutdelning 11.00 - 12.45 Grupp 1 och 2 Handboll 11.00 - 12.15 Fys grupp 3 och 4 12.15 - 13.00 lunch grupp 3 och 4 13.00 - 13.45 lunch grupp 1 och 2 14.30 - 16.00 handboll grupp 3 och 4 14.45 - 16.00 fys grupp 1 och 2 16.15 - 16.45 Frågestund och autografskrivning i hallen Tisdag 19 juni 10.00 - 11.45 Handboll Grupp 3 och 4 10.00 - 11.30 Fys grupp 1 och 2 11.30 - 12.15 lunch grupp 1 och 2 12.00 - 12.45 Lunch grupp 3 och 4 13.30 - 15.15 Grupp 1 och 2 Handboll 13.45 - 15.00 Grupp 3 och 4 fys 15.30 - 16.00 Frågestund och autograf skrivning Onsdag 20 Juni 10.00 - 11.45 Handboll Grupp 1 och 2 10.00 - 11.30 Fys grupp 3 och 4 11.30 - 12.15 lunch grupp 3 och 4 12.00 - 12.45 Lunch grupp 1 och 2 13.30 - 15.15 Grupp 3 och 4 Handboll 13.45 - 15.00 Grupp 1 och 2 fys 15.30 - 16.00 Frågestund och autograf skrivning Torsdag 21 Juni 10.00 - 11.45 Handboll Grupp 3 och 4 10.00 - 11.30 Fys grupp 1 och 2 11.30 - 12.15 lunch grupp 1och 2 12.00 - 12.45 Lunch grupp 3 och 4 13.30 - 15.15 Grupp 1 och 2 Handboll 13.45 - 15.00 Grupp 3 och 4 fys 15.30 - 16.00 Frågestund och autograf skrivning Gruppindelning kommer finnas i hallen på måndag. Föräldrar är givetvis välkomna att kolla på passen vi har under veckan. Att ta med sig: Ett gott humör, Penna( skriva namn på bollen man får), kläder till utomhusfys och vattenflaska. Vid frågor, skriv på mejlen eller facebook. Vi ses på måndag!
P16 (2010-2011)
15 jun 2018
2kommentarer
Handbollscampen
Hejsan Hur många killar är det anmälda till handbollscampen? Är det någon som fått ett bekräftelsemail? /// Anna
P16 (2010-2011)
15 jun 2018
4kommentarer
Visa fler nyheter