Vems tröja?
Ligger i entrén till lillekärrhallen Vänligen Eva
P16 (2010-2011)
24 sep 2018
3kommentarer
Betalning av shorts
Hej! Beställningen är lagd till klubben men de kan inte beställa dem förrens alla har betalat så alla som har beställt shorts kan swisha 175 kr till 0721873412 märk betalningen med shorts!
P16 (2010-2011)
23 sep 2018
0kommentarer
Distriktslag
Följande info finna nu utlagd på Distriktlagets hemsida Återstående träningar: måndag 24/9 17.00 - 19.00 Lisebergshallen - sista gruppen tisdag 25/9 20:30-22:00 Valhalla A, Målvaktsträning, för de som anmält sitt intresse för att vara med på uttagningarna för Sverigecupen. Efter dessa tillfällena kommer vi att till nästa träningstillfälle kalla ca 45-50 spelare som är vidare i uttagningen. Riktlinjer från förbundet är att man har två uttagningar sedan skall 28-mannatruppen vara klar, därför kommer vi förhålla oss till detta. Alla spelare kommer att få ett mejl om det är vidare eller inte. De spelare som inte går vidare kommer att få en återkoppling/feedback. Med 28-mannatruppen kommer vi att ha några träningar tillsammans, samt träningsmatcher mot andra distrikt. Nedan är följande träningar bokade (träningsmatcherna återkommer vi med datum): Måndag 1/10 kl. 16:30-19:00 Lisebergshallen - 45-50 kallade spelare Tisdag 9/10 kl. 20:30-22:00 Valhalla - 28 kallade spelare, Svc-truppen (möjligtvis någon reserv, återkommer) Lördag 13/10 kl. 09:00-13:00 Lundbystrand 5 - 28 kallade spelare, Svc-truppen (möjligtvis någon reserv, återkommer) Tisdag 23/10 kl. 20:30-22:00 Valhalla - 28 kallade spelare, Svc-truppen (möjligtvis någon reserv, återkommer) Fredag 2/11 kl. 17:00-21:30 Lisebergshallen - 28 kallade spelare, Svc-truppen (möjligtvis någon reserv, återkommer) Sverigecupen 9-11 november!! Vi kommer åka storbuss upp tillsammans, matchkläder och overall kommer spelarna låna av Handboll Väst. Hood-tröja får varja spelare. Kostnader och mer info återkommer vi med. Tack för ert tålamod kring sen information! Hälsingar, Malin, Andreas, Naaz
F19 (2007-2009)
22 sep 2018
0kommentarer
Angående klubbshoppen, ons 19 sep
Nytt för den här säsongen är att klubbshopen finns digitalt på: www.shop.karrahf.se På onsdagar 17-20 har du möjlighet att prova ut sortimentet hos kansliet 😊 Alla beställningar kan göras via vår nya digitala klubbshop fr.o.m 20 sep. Betalning: Swish Frågor? klubbshop@karrahf.se Välkomna!
Handbollslekis
19 sep 2018
0kommentarer
Cafébemanning 22-23 sept
Hej Är medveten om att vi är ute med denna listan sent men då det är spelare som skall hjälpa juniorerna i USM i helgen samt en match på söndag så har vi avvaktat lite. Vi har inte många timmar att bemanna denna gången så vi tänkte att vi gör lite mindre timmar på passen. Om man inte kan tiden man har fått ut så får man byta med ngn annan förälder på eget initiativ, vill bara att man meddelar detta i Facebook gruppen Som det ser ut nu så finns det bara en hallansvarig då Emma Andersson tyvärr har valt att ta en paus. Maria, Jennifer mamma behöver alltså nån som hjälper henne med detta. Kommentera även denna önskan i Facebook gruppen. Som vanligt så måste man till Birgitta på torsdagen för att få information samt nyckeln. From denna säsongen så är det inget inträde i hallen men vi måste bemanna matchklockan vid de matcher som spelas som är under junior ålder. Tjejerna är i den åldern att de kan sköta matchklockan samt café om det står med en vuxen på varje pass iaf. Som vanligt så är det alltid trevligare med lite nybakat samt ett leende på läpparna när man står och bemannar :) Lördag 22 sept kl 8-10.00 Emelie, Isabelle kl 10-12.00 Hanna O, ElinS kl 12-14.00 Flora , Elin B kl 14-16.00 Anna , Emma O kl 16-18.00 Olivia, Bella kl 18-20.15 Victoria, Amanda, Madde söndag 23 sept kl 8-10.00 Ida M, Lisa 10-12.00 Natalie, Erika kl 12-14.30 Elissa, Hanna D, Tindra Vid funderingar hör gärna av er
F19 (2007-2009)
17 sep 2018
1kommentar
Första träningen avklarad!
Jag vill först och främst tacka alla som kom idag. Vi hade ju så skoj! Hoppas det blir lika många vid nästa tillfällena... Stort tack till Ella och Kevin som höll i lektionen. Ha en trevlig vecka så ses vi igen nästa söndag kl 9💪 (Vi har också dragit igång en Instagram sida, där samma information som kommer ut här, också dyker upp. Namnet på kontot är @handbollslekiskarra
Handbollslekis
16 sep 2018
0kommentarer
Medlemsavgift 2018/19
För pojkar och flickor födda 2011 är medlemsavgiften 200 kr. Avgiften betalas in på bankgiro 410-3222. Kom ihåg att ang Namn, Lag och Personummer på ditt/ert barn. Medlemsavgift ska vara betald senast 30/9. Mer info om medlemsavgift finns på Kärra HF hemsida. Självklart går det bra att testa på att träna innan man betalar. Ses på lördagar mellan kl. 09.00-10.00 Martin, Emir, Andreas
P13
16 sep 2018
0kommentarer
Medlemsavgift säsong 2018/19
För Flickor och Pojkar 7 alltså födda år 2011 är medlemsavgiften 200 kr. Avgiften betalas in på Bankgiro 410-3222. Kom ihåg att ange Namn, Lag och Personnummer. Medlemsavgiften ska vara betald senast 30/9. Mer info om medlemsavgifter finns på Kärra HF hemsida. Självklart går det bra att testa på att träna innan man betalar. Vi ses på lördag, vänliga hälsningar från Ulrika, Therese, Jenny och Jennie
F14 (2011)
16 sep 2018
3kommentarer
Betalning för GÖTEBORGS CUP
Hej mitt i Handbollshelgen!! Då var det är dags att betala in för Göteborg Cup som pågår. Vänligen betala in 190kr per spelar och märk som vanligt betalningen (till mottagaren) med initialer samt GbgCup, tex "LiBo GbgCup". Som vanligt är det till lagets konto i SHB som gäller, lagets konto nr är 6230 482 108 118. GÖTEBORGS CUP - 14-16 september Kärra HF 1 (F02) https://www.goteborgcup.com/2018/result/division/16925555 Emelie, Mona Jennifer J, Linnéa B, Charité, Maja, Nellie, Vanja, Matilda AH, Bella, Ida H Kärra HF 2 (F02) https://www.goteborgcup.com/2018/result/division/16925597 Elin S Elin B, Emma O, Erika, Hanna D, Jennifer K, Kajsa S, Madde, Natalie, Victoria, Ida B, Kajsa B Kärra HF (F03) https://www.goteborgcup.com/2018/result/division/16925520 Ida M Amanda, Elissa, Emma A, Hanna O, Issa, Lisa, Matilda S, Olivia, Tindra, Emmy Mvh Lars
F19 (2007-2009)
15 sep 2018
0kommentarer
Beställning av shorts
Klubben erbjuder nu att beställa shorts av modellen hummel core som kommer ha klubbens senaste logga samt länsförsäkringars logga som är en av klubbens nya sponsorer. Dessa shorts är av en annan modell än de som redan finns i klubbshopen och kommer inte gå att köpa senare under säsongen i klubbshopen. Priset kommer att ligga på 175 kr/st dock behöver vi beställa minst 7 st inom laget. Om detta är av intresse så skriv i kommentarsfältet hur många samt vilken storlek senast den 17 september så återkommer jag angående betalning.
P16 (2010-2011)
13 sep 2018
8kommentarer
Visa fler nyheter